KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
„No przecież porozumiewam się z innymi na co dzień, więc czego jeszcze potrzebuję?” To pytanie pada ze strony wielu ludzi, pokazując jakie miejsce zajmuje komunikacja w naszym życiu. Często to niej polegamy chcąc zrealizować plan i osiągnąć pożądany przez nas efekt. Ale czy tak naprawdę wiemy na czym polega komunikowanie się z innymi i co wpływa na jej skuteczność?
W pracy rekrutera kluczowe jest świadome zarządzanie komunikacją interpersonalną. To przez nią budujemy otwartość i zaufanie oraz dowiadujemy się więcej i sprawniej. Znając proces, style i czynniki wpływu możemy eliminować to co działa niekorzystnie oraz wykorzystywać to co wspiera. Rozwijając umiejętności korzystania z aktywnego słuchania usprawniamy porozumiewanie się nie tylko po naszej stronie, ale również po stronie rozmówcy. W efekcie rozmowy z klientami i kandydatami mogą przebiegać sprawniej oraz bardziej efektywnie, oszczędzając czas i dodatkowo budując poczucie satysfakcji.
POKAŻEMY CI JAK
Jak przebiega proces komunikacji oraz jakie czynniki wpływają na jego efektywność
Jak adaptować się do różnych stylów komunikacyjnych oraz jak korzystać z ich mocnych stron
Jak wykorzystać narzędzia aktywnego słuchania do usprawniania procesu porozumiewania się