BRIGHT – TEST ZACHOWAŃ (sprzedaż i obsługa klienta)
OPIS NARZĘDZIA
BRIGHT pozwala zmierzyć następujące zachowania i postawy:
- Pracowitość – uważność na szczegóły i sumienność w realizacji zadań
- Spójność wewnętrzna – konsekwentne działanie zgodnie ze swoimi wartościami, przekonaniami i zasadami etycznymi
- Skuteczność sprzedaży – Zainteresowanie sprzedażą i zaufanie do swoich możliwości sprzedaży
- Orientacja na usługi – Współpraca z innymi, okazywanie otwartej i przyjaznej postawy
- Społeczna pewność siebie – Poczucie komfortu podczas znajdowania się w centrum uwagi i łatwość nawiązywania relacji
- Tolerancja na stres – Radzenie sobie spokojnie i skutecznie z zadaniami w sytuacjach stresowych
ZASTOSOWANIE
BRIGHT jest przeznaczony do rekrutacji i selekcji pracowników pełniących funkcje obsługi klienta, np.
- sprzedaż detaliczna
- obsługa pacjenta
- obsługa w hotelu
- usługi transportowe
- rekreacja
- centra kontaktu telefonicznego (call center)
WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ