Dlaczego my

AwareHR jest prywatnym butikiem, stworzonym przez Ewę Piotrowską oraz Joannę Hayder-Sęk, które przez wiele lat w różnych kontekstach biznesowych współpracowały ze sobą, a kilka lat temu postanowiły połączyć siły i stworzyć wokół siebie zespół specjalistów o zróżnicowanych doświadczeniach i ekspertyzie tak aby zaoferować Klientom kompleksowe wsparcie w szeroko pojętym obszarze HR.

Naszą siłą jest unikalna układanka komplementarnych kompetencji zespołu – każdy z nas wnosi własne, wieloletnie doświadczenie pracy nad różnorodnymi projektami, a łączy nas umiejętność zdefiniowania, zdiagnozowania i rozwoju kompetencji.

Ewa_profi_square

Ewa Piotrowska

Fall is upon us and dressing up for work will be exciting all over again with these power suits.

See more

Joanna Hayder

Let your weekend getaways take care of themselves – we’ve got you and your assets covered.

See more

JH_sq_color
Dlaczego my

EWA PIOTROWSKA

 

Dlaczego my

JOANNA HAYDER

 

 

JAK PRACUJEMY

Jak pracujemy

KONTEKST

Jako  specjaliści od lat związani z rynkiem usług doradczych doskonale rozumiemy, że każda sytuacja biznesowa oraz potrzeba po stronie Klienta jest wyjątkowa, a znalezienie odpowiedniego i skutecznego rozwiązania nie polega wyłącznie na zastosowaniu sprawdzonych metod, narzędzi czy modeli, ale oznacza przede wszystkim staranne zidentyfikowanie danej potrzeby, poznanie specyfiki, warunków działania oraz modelu organizacyjnego Klienta, tak aby w pełni zrozumieć zakres oraz kontekst sytuacji, a także poznać założenia i wartości organizacji Klienta.

REALNA POTRZEBA

Każde proponowane przez nas rozwiązanie dopasowane jest do realnych potrzeb Klienta i jest odpowiedzią na rzeczywiste bolączki oraz wyzwania organizacji.

ELASTYCZNOŚĆ

Realizacja naszych projektów bazuje na ścisłej współpracy z Klientem, przy czym zasady naszej współpracy, ustalamy w każdym przypadku indywidualnie, tak aby zapewnić Klientowi maksymalny komfort współpracy z nami.

0
    0
    Twój koszyk
    Opróżnij KoszykWróć do sklepu